Габідулліна А. Р. Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен

смотреть новинки кинопроката на нашем сайте
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення на- вчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропо- центричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтер- претативність, категорії парафрастичності, полісеміотичності, зв’язності, дискретності та гіпертекстуальності. Аналізуються мовленнєві жанри.

Ключові слова: навчально-педагогічний дискурс, дискурсивні категорії, мовленнєві жанри.
Вкладення:
Скачати цей файл (mov_2009_6_7.pdf)mov_2009_6_7.pdf[ ]263 Кб3378 Завантаження
список известных личностей и коллекционеры живописи