Сизонов Д. Ю. Фразеологія як відбиття національної ідентичності в мас-медійних координатах
смотреть новинки кинопроката на нашем сайте
DOI 10.33190/0027-2833-309-2019-6-004
У статті аналізується українська фразеологія як вербалізований ідентифікатор національної культури та соціально-політичних подій в Україні. Уточнено поняття фразеостилеми (за Б. Тошовичем) та розширено функціональні межі фразеологічної картини світу / медіафразеологічної картини світу. Отримані результати сприятимуть ідентифікуванню українського масмедійного тексту з-поміж інших за допомогою фразеологічного ресурсу.
Ключові слова: фразеологізм, фразеостилема, фразеологічна картина світу, мова мас-медіа, функціональна стилістика.
список известных личностей и коллекционеры живописи