Мітки не знайдено.

Пошук по сайту

Шкіцька І. Ю. Гендерний вимір маніпулятивного дискурсу

смотреть новинки кинопроката на нашем сайте
Стаття присвячена дослідженню тендерного аспекту тактики підвищення значущості
співрозмовника маніпулятивної стратегії позитиву. З’ясовуються відмінності між експреси-
вами, уживаними різностатевими комунікантами під час здійснення маніпулятивного впливу.
 
Ключові слова : маніпулятивна стратегія позитиву, тактика підвищення значущості
співрозмовника, комплімент, висловлювання, тендер.


 
Вкладення:
Скачати цей файл (mov_2012_1_9.pdf)mov_2012_1_9.pdf[ ]291 Кб645 Завантаження
список известных личностей и коллекционеры живописи

Log in or Sign up